Kunstadviseur


Hoe lang Bubble Projects eigenlijk bestaat is een beetje onduidelijk.
Op papier zo'n 10 jaar. Uiteraard was ik daarvoor al bezig. Direct na m'n studie begonnen.


Tijdens de universitaire studie Kunstbeleid en Kunstmanagement gewoond en gewerkt in New York in de Grand gallery, daarna voor de ING kunstcollectie en de AMC kunstcollectie gewerkt en nog bijna 2 jaar voor NS bureauspoorbouwmeester (afdeling kunst).

Overal waar ik was bleek: kunstenaars willen werken laten zien en verkopen en daar zelf niet teveel mee bezig zijn. Et voilà: met Bubble Projects ontstond er een enorm expositie netwerk voor kunstenaars: Stockholm, Malmo, Kopenhagen, London, Dresden, Dusseldorf, Keulen, Parijs, Straatsburg, Antwerpen, Brussel, Boedapest, Boekarest, Venetië, Tallinn, Istanbul, Batumi, Innsbruck, Luxemburg, Nairobi, Beijing, Dubai, Rotterdam, Schiphol, Leiden,.....

Expositie ervaring in meer dan 25 internationale steden. Meer dan 10 jaar ondernemer. Exposities organiseren en evenementen met kunst in de hoofdrol.

Alle unieke expertise, ervaring, kennis en inzichten gebundeld en op één plaats te vinden:
Bubble Projects.

Daar wil ik meer mee gaan doen: adviseren, coachen en begeleiden.
Iets wat ik tot nu toe wel deed, maar nog niet echt de tijd voor heb genomen.
Kunstenaars wezen mij er al langer op....the time is now!

Dus:
Wil je meer uit je exposities halen of weten waar je het beste kunt exposeren met jouw werken?
(ook los van Bubble Projects)?
Stel met mij een plan samen dat geschreven is op jouw persoonlijke wensen, werken en ideeën.

Sta jij binnenkort op een kunstbeurs of markt?
We gaan in overleg hoe je er het optimale kunt uithalen.

Is het lastig om jouw werken te positioneren qua prijs of expolocatie?
Geen zin in contracten beheren/lezen en afsluiten? 
Geef het uit handen en ik neem het van je over.

Zijn er in de corona periode veel nieuwe werken gemaakt maar heb je nog geen afzetmarkt?
Sta je even tijdelijk stil als kunstenaar en zoek je een andere richting?
Of wil je gewoon even sparren over ideeën, plannen en nieuwe dingen
Laat het weten, ik kijk graag met je mee

Wat zijn jouw plannen voor 2021!
Samen maken we een doelgerichte planning uitzetten met heldere eindtermen. We spreken enkele keren met je af. We bewaken de doelen en stimuleren en adviseren om de doelen binnen de gestelde termijnen te halen.

Het wordt maatwerk en ik sta volledig tot jouw beschikking.
Adviseren en helpen met de eerste stappen. Ik blijf je volgen en coachen.
Alles volgens heldere en overzichtelijke afspraken.

We bekijken en bespreken je werken en wat je allemaal kunt doen om bijv. beter te presenteren of online meer gezien te worden.

Nu op alles 10% welkomstkorting:


VIP consult
bronze 99 euro ex btw
(bezoek en bespreking op jouw locatie 1 uur.)

Silver 145 euro ex btw
(Bronze pakket + half uur extra op jouw locatie + half uur telefonisch consult

Gold 185 euro ex btw
(Silver pakket + 1 uur extra op jouw locatie + een uur telefonisch consult)

In deze tijd bespreken we alles wat je nodig hebt en wat ik voor je kan betekenen + de eerste uitwerkingen. 
Vooraf is duidelijk wat achteraf gefactureerd wordt

Telefonisch consult: 35 euro ex btw per 20 minuten.

Hopelijk tot snel!

Anne de Vries
0626246665
gallerybubble@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten